Kita ni kadangkala bermasalah

Kita ni kadangkala bermasalah. Sebab apa?
Sebab apabila melihat budaya orang lain, kita cakap mereka pelik.
Tidakkah terfikir, orang lain melihat budaya kitapun mereka akan berkata budaya kita ini pelik?
Habis itu nak buat bagaimana?
Raikan perbezaan budaya. Maksud aku budaya etnik, bukan budaya GAY atau LGBT. Yang itu tak payah rai.
Kalau dirai, makin menggembang hidung dia orang. Takut TUHAN terbalikkan bumi macam kaum Nabi Luth.
Takut aku!
#ninjakecik
31/07/2020
Facebook:
28 Komen:
Kasmah Pangagah
24-06-2018, 22:41:07
Baik lah NK?
Nur Deanna
24-06-2018, 22:41:08
Selamat pagi mummy ?
Rye Naiyuki
24-06-2018, 22:41:08
Slmt pagi NK.. Smoga ceria pagi ni ye
Nur Deanna
24-06-2018, 22:41:08
Semoga awak juga❤
Jutina Po'at
24-06-2018, 22:41:08
Morning NK comel.
Nur Deanna
24-06-2018, 22:41:08
Haiii Kak Ju sayang ??
Faizal Zafri Idrakhi
24-06-2018, 22:41:08
Makin menjadi2 ya
Nur Deanna
24-06-2018, 22:41:08
Yaaa. Membuat hati gusar. Generasi apakah yang kita mahu senaraikan pada masa kini dan hadapan.
Faizal Zafri Idrakhi
24-06-2018, 22:41:08
Dulu2 pun ada. Tapi masih lg sembunyi2..
Mohd Azha
24-06-2018, 22:41:08
Yg ni camana NK? nak rai jugak ker?
Nur Deanna
24-06-2018, 22:41:08
Raikan dengan penampar. Eh, sabar.??
Mohd Azha
24-06-2018, 22:41:08
Uishh....takutnya...nasib baik tak raikan ngan bintang Ninja...?
Nazri Ismail
24-06-2018, 22:41:08
Memang menakutkan ...sekali datang bala...semua kena
Nur Deanna
24-06-2018, 22:41:08
Setuju
Razakmolok Ajak
24-06-2018, 22:41:08
Assalammuailkum..selamat berpose NK#
Nur Deanna
24-06-2018, 22:41:08
Waalaikumsalam brother ❤
Rose Honey
24-06-2018, 22:41:08
Itu hanya persepsi sbb belum kenal. Bila dah kenal terus jatuh cinta. Happy Monday #NK ???
Nur Deanna
24-06-2018, 22:41:08
Yeahhh. Seronok lihat budaya etnik lain.
Rose Honey
24-06-2018, 22:41:08
Betul tu ?❤
Umie Mohamad
24-06-2018, 22:41:08
orang malaysia memang suka tengok sumer benda pelik...???
Nur Deanna
24-06-2018, 22:41:08
Asal tak merapu tak apalah, contohnya budaya etnik. Hihi
Syakir Zainol
24-06-2018, 22:41:08
tapi kalau ada kawan gay yang nak belanja iftar, rasanya boleh kut....?
Nur Deanna
24-06-2018, 22:41:09
Sebutkan namanya. Saya nak tilik.?
Syakir Zainol
24-06-2018, 22:41:09
kawan Lutfi Nasir sebenarnya...
Nur Deanna
24-06-2018, 22:41:09
Terkedu saya.?
Syakir Zainol
24-06-2018, 22:41:09
ermmm saya pun tak sangka
Nur Deanna
24-06-2018, 22:41:09
Patutlah.
Mohd Fadli Salleh
24-06-2018, 22:41:09
Bila kau nak raikan aku?

Tinggalkan Balasan

Tên của bạn *
Email *
Cảm nhận *