Kawan aku ni memang lawak

Kawan aku ni memang lawak. Kalaulah aku tengah berdukacita, aku cari dia. Kalau aku cari dia, mesti aku tengah berdukacita.
Hmm. Entah mengapa, hati gatal sangat bertanyakan dia. Lalu aku buat panggilan, sembang pasal persiapan raya.
"Kau raya di mana, Belle?"
" Di mana bumi dipijak, di situ langit dijunjung."
Jawapannya ringkas. Dan aku murung kembali.
#ninjakecik
01/08/2020
Facebook:
40 Komen:
Izwan Ruslim
24-06-2018, 22:40:56
tanya lagi. sendiri sakit hati...
Nur Deanna
24-06-2018, 22:40:56
Dia banyak akal. ??
Laila Coway
24-06-2018, 22:40:56
Nakal hahaha
Nur Deanna
24-06-2018, 22:40:56
Bagi dia, itu sangat serius.?
Norhasnidawati Md Noor
24-06-2018, 22:40:56
Murung kuasa dua?
Nur Deanna
24-06-2018, 22:40:56
Amat-amat?
Mohd Shahril
24-06-2018, 22:40:56
Aku tak paham
Nur Deanna
24-06-2018, 22:40:56
Alaaa
Siti Khilmiah Mukhtar
24-06-2018, 22:40:56
Hahaa ?
Nur Deanna
24-06-2018, 22:40:56
Hurmmm?
Hartini Harun
24-06-2018, 22:40:57
Tak paham la NK..
Nur Deanna
24-06-2018, 22:40:57
Alaaaa. Lagi saya murung?
Hartini Harun
24-06-2018, 22:40:57
Nur Deanna hahahaaaaa..
Nur Deanna
24-06-2018, 22:40:57
Sayang Kakak ??
Hartini Harun
24-06-2018, 22:40:57
Nur Deanna sayangggg awak jgk..???
Syakir Zainol
24-06-2018, 22:40:57
Marion Belle?
Nur Deanna
24-06-2018, 22:40:57
Isabelle Marry. ?
Razakmolok Ajak
24-06-2018, 22:40:57
Sempoi punyer member hikhikhik...
Nur Deanna
24-06-2018, 22:40:57
Bestt?
Allan Jacho
24-06-2018, 22:40:57
Kalau aku terus aku taknak kawan dia Pok. Hehehe
Nur Deanna
24-06-2018, 22:40:57
Idea yang baik. Jadi kau bila balik Tawau , pok?
Allan Jacho
24-06-2018, 22:40:57
Jangan laa kau tanya bila aku balik Pok. Nangis nanti aku. ???
Nur Deanna
24-06-2018, 22:40:57
Okey okey okey.Tahun bila kau balik, Pok?
Zakie Zamani
24-06-2018, 22:40:57
K
Nur Deanna
24-06-2018, 22:40:57
L
Maya Abd Halim
24-06-2018, 22:40:57
Hahaa
Nur Deanna
24-06-2018, 22:40:57
??
Dyra Razali
24-06-2018, 22:40:57
Sentap sampai raya ?
Nur Deanna
24-06-2018, 22:40:57
Dua minggu lepas raya pun masih sentap.?
Rasis Jalil
24-06-2018, 22:40:57
Dah sungkai belum?
Nur Deanna
24-06-2018, 22:40:57
Alhamdulillah sudah.?
Rasis Jalil
24-06-2018, 22:40:57
Alhamdulillah
Hasni Nun
24-06-2018, 22:40:58
Padan muka kau NK.. tanya lagi. ?
Ida Rahayu Afandi
24-06-2018, 22:40:58
Jawapan yg pasti buat aku tenang... krn dalam 21thn perkahwinan... 18thn yg pertama tak pernah berjumpa pagi Syawal bersama arwah Mak Abah... hihi... jom beraya di Johor, Adikk maniss...
Nana Zin
24-06-2018, 22:40:58
Sengal..
Mohd Azha
24-06-2018, 22:40:58
Betul lah tu...Kawan tu redha mengikut saja suaminya beraya dimana sahaja...?
Noraidah Shaik Mohamed
24-06-2018, 22:40:58
Bukan patut kau gelak ke dik
Sharifah Didie Alina Alias
24-06-2018, 22:40:58
Kesian sungguh.memang ceria kawan mu ituu
Norhafiza Afroll Haron
24-06-2018, 22:40:58
Nak kenal kwn tu.. ?
Munir Bin Ismail
24-06-2018, 22:40:58
Kah kah kah

Tinggalkan Balasan

Tên của bạn *
Email *
Cảm nhận *