Hidup ini, jangan terlalu serius, kawan

Hidup ini, jangan terlalu serius, kawan.
Jika ada di dalam wad pesakit kanser, kita suka stress dan serius, sakit akan makin teruk. Sel-sel kanser turut aktif.
Ada peluang ketawa, ketawalah. Jika tidak mampu tertawa, jangan dipertikai orang lain tertawa.
Rasulullah pun tertawa, bukan?
#ninjakecik
01/08/2020
Facebook:
30 Komen:
Norshahida Lambri
24-06-2018, 22:40:55
Setuju tu Dee✌
Nur Deanna
24-06-2018, 22:40:55
Kak Syida memang suka gelak??
Musfarah Ahmad
24-06-2018, 22:40:55
Setuju ya amat
Nur Deanna
24-06-2018, 22:40:55
Paah comel???
Faizal Zafri Idrakhi
24-06-2018, 22:40:55
Mengilai...
Nur Deanna
24-06-2018, 22:40:55
Jangannnn. Seram.
Faizal Zafri Idrakhi
24-06-2018, 22:40:55
Kuntilanak.. Heheheheheeee
Raihanah Yusoff
24-06-2018, 22:40:55
Setuju syg.
Nur Deanna
24-06-2018, 22:40:55
Apa khabar kakak sayang??
Pe Chey
24-06-2018, 22:40:55
Pechey- tukang buat kawan-kaean ketawa
Neneng Eleanor
24-06-2018, 22:40:55
Laughter is the best medicine
Umie Mohamad
24-06-2018, 22:40:55
betol tu...idup tak leh terlalu stress
Chenta Yana
24-06-2018, 22:40:55
Setujuuu?
Sharifah Didie Alina Alias
24-06-2018, 22:40:55
Kan. Ketawa lah. Tak kena bayar pon
Mohd Azha
24-06-2018, 22:40:55
Betul...cuma volume tu kena kontrol sikit...?
Noraidah Shaik Mohamed
24-06-2018, 22:40:55
Ketawa lah ?
Mohd Ruslan Kadir
24-06-2018, 22:40:55
Sentiasa senyum
Ridzuan Affan
24-06-2018, 22:40:55
Kah kah kah... ops..
Ummi Lathif
24-06-2018, 22:40:55
Setuju dear ❤
Azura Masrun
24-06-2018, 22:40:55
Setuju sayang
Carolina Mrizal
24-06-2018, 22:40:55
Setiap nyawa akan berakhir jua, dengan pelbagai sebab dan cara yang telah ditentukanNya. Cancer bukan pengakhiran dan penghalang. Kau, kita, hiduplah seperti biasa atau mungkin luarbiasa. Senyum dan ketawalah seperti yang sihat. Hargailah nikmat yang Allah kurniakan. Redha, bersyukur dan kumpullah sebanyak mana amalan serta pahala supaya Allah merahmati kita. Insya Allah. Nur Deanna you hang in there. Live your life and keep on fighting. May Allah ease your pain. Insya Allah. #LivingWithCAisNotTheEnd #CAfighters
Suria Hani
24-06-2018, 22:40:56
Ya. Setuju.
Mohammad Tarmizi Lut
24-06-2018, 22:40:56
Kena byk positifkan diri. Jika stress, bykkn makan. ?
Afiq Azis
24-06-2018, 22:40:56
Macam mana dengan ada yang kata islam tak bagi kita ketawa lebih lebih dengar 3harkat je nak gelak...haaa betul ke tu?
Zakie Zamani
24-06-2018, 22:40:56
Senyum dah memadai kalau tak larat.
Mohd Azzrull Abd Razak
24-06-2018, 22:40:56
Byk ketawa mematikan hati..kurangkn ketawa bykkan menangis?
Cik Mas
24-06-2018, 22:40:56
Saya suka ketawa..
Khairul Izham
24-06-2018, 22:40:56
Jangan siyes sgt tau, jgn mrh2 jugak ok.
Kogy Yusof
24-06-2018, 22:40:56
Benar manis.
Sabariah Abd Wahid
24-06-2018, 22:40:56
Btl tu dek..jd senyum2 selalu arr bikin awet muda jgk tu..hilangkn stress dan kesedihan..

Tinggalkan Balasan

Tên của bạn *
Email *
Cảm nhận *