Apabila sudah dewasa, aku semakin hampir faham bahawa hidup ini ialah tentang perjuangan

Apabila sudah dewasa, aku semakin hampir faham bahawa hidup ini ialah tentang perjuangan.
Bukan semata-mata rebah menunggu mati.
Sekarang ini pun aku sedang berjuang.
Aduhhhhh! Lama lagi waktu Maghrib, kan ?
#ninjakecik
31/07/2020
Facebook:
34 Komen:
Azizah Zaid
24-06-2018, 22:41:01
#PerjuanganBelumSelesai huhahhuhah! ???
Nur Deanna
24-06-2018, 22:41:01
Waktu berbuka 6 lebih. Haha
Eina Fazlina Saleh
24-06-2018, 22:41:01
i think we r in d same boat, dear. syafakillah
Nur Deanna
24-06-2018, 22:41:01
Speedy recovery dear.❤❤❤
Eina Fazlina Saleh
24-06-2018, 22:41:01
waiting 2nd treatment after raya;)
Nur Deanna
24-06-2018, 22:41:01
Will be okey. Insha Allah ❤
Faizal Zafri Idrakhi
24-06-2018, 22:41:01
Lagi 3 jam jer.. Sabar ya.. Hahaha
Nur Deanna
24-06-2018, 22:41:01
Dia punya gastrik. Boleh tahan.
Faizal Zafri Idrakhi
24-06-2018, 22:41:01
Aduhai.. Jgn paksa.. Berbuka jelah.. Nanti lg teruk...
Zul Konon
24-06-2018, 22:41:02
Lama lg nk....tp boleh sda kalau buat jus mangga fresh skrang ni..nasi goreng , tlur mata.. ??
Nur Deanna
24-06-2018, 22:41:02
Dui nah !
Mohd Rizal Mat Akhir
24-06-2018, 22:41:02
Sabar ba..
Nur Deanna
24-06-2018, 22:41:02
Itulah. Mereka ini tak sabar. Pejuang mesti sabar. ?
MZamzuri MdZain
24-06-2018, 22:41:02
Sempat bersenam dulu ni
Nur Deanna
24-06-2018, 22:41:02
Boleh koma.?
MZamzuri MdZain
24-06-2018, 22:41:02
Nur Deanna sabar lah..next time makan kurma lebih sikit waktu sahur..
Rye Naiyuki
24-06-2018, 22:41:02
Lama lg nak raya.. Setelkan Ramadan dulu
Nur Deanna
24-06-2018, 22:41:02
Aduhhh. Sungkai pun belum, Raya pula.
Rye Naiyuki
24-06-2018, 22:41:02
Hihi
Amirul Abraham
24-06-2018, 22:41:02
Ada roti john. Air jagung. Kebab daging. Kan sedap. Beriyani kambing lagi.
Nur Deanna
24-06-2018, 22:41:02
Bang Beng pujuk hati sendiri ni kan?
Amirul Abraham
24-06-2018, 22:41:02
Mana ada.
Syakir Zainol
24-06-2018, 22:41:02
Bayangkanlah kami yang dah bersih perut ni dari pagi tadi #cherryberry nak tunggu Maghrib.
Nur Deanna
24-06-2018, 22:41:02
Haaa. Kombinasi itu mungkin tak sesuai. Kacang pool dengan minyak zaitun.
Syakir Zainol
24-06-2018, 22:41:02
Nur Deanna skrg baru nak cerita
Nur Deanna
24-06-2018, 22:41:02
Hahaha.
Musfarah Ahmad
24-06-2018, 22:41:02
Lapaq weyyyy. Hahahaha
Faris Omar
24-06-2018, 22:41:02
Kalau buka puasa petang ni dapat air kelapa fresh campur dgn gula sikit, ais sikit mesti sedap.Lagi sedap kalau kita sambung dengan makan buah jambu batu.Cicah sikit dengan asam. Gigit perlahan-lahan.Fuh. Setiap kali kunyah tu terasa masam manis jus dari jambu campur asam.Peh sedapnyaaaa
Mubin Beddri
24-06-2018, 22:41:02
skjap lg tu.. blh la pg ke bazar mambali mknan sista..
Nazri Ismail
24-06-2018, 22:41:02
Sungkai pukul berapa di sana?
Tieya Aura
24-06-2018, 22:41:02
Azan sendiri..
Khairul Izham
24-06-2018, 22:41:03
Sni key ell wktu bjuang smpai 7 lebih ?
Noraidah Shaik Mohamed
24-06-2018, 22:41:03
Kau dah buka kan dik sekarang ni
Sharifah Didie Alina Alias
24-06-2018, 22:41:03
Hai hai kanda..

Tinggalkan Balasan

Tên của bạn *
Email *
Cảm nhận *