AL HAMDULILLAH, perginya Mahdi Akif buat selamanya

AL HAMDULILLAH, perginya Mahdi Akif buat selamanya.Hari ini hari paling gembira.Kalau saya sedang berada di Mesir, saya pasti akan meraikannya...
Pengganas.... ke tanah juga kamu akhirnya
انا مبسوط جدا برحيل مهدي عاكف المفكر والزعيم السابق للجماعة الاخوان الارهابي والمتطرف الى الأبد....لو كنت في مصر لاحتفلت بموته،،،،
يا أيتها النفس المتطرفة،،،، أسفل الأرض نهايتها مهما كانت شهرتها وفسدها
21/09/2018
Facebook: https://www.facebook.com/ezoegypt
83 Komen:
Behnesa El-minya
30-03-2018, 10:50:48
Moga Allah Taala ampunkan dosa-dosa kita dan dosa arwah.
Abdul Malek
30-03-2018, 10:50:48
Awat teruk sgt faizal?
Fahad Rummany
30-03-2018, 10:50:48
يا أخي اتق الله.. الراجل ميتوايه يعني "متترف" ده
Mohd Faizal Sabhon
30-03-2018, 10:50:48
*المتطرف
Awal Akhir
30-03-2018, 10:50:48
Taksub sampai hilang etika berbeza pendapat.Apa beza enta dgn ekstrimis lain?
Zairol Azlan
30-03-2018, 10:50:48
Istigfar syeikh
Nazeem Zainodin
30-03-2018, 10:50:48
What the ???
Ahmad Azrai Abdullah Alawi
30-03-2018, 10:50:48
Dia rasa dia lg mulia n banyak amalan barangkali..seronok sgt dgn kematian org lain
Khairul Fadhli Ibn Husin
30-03-2018, 10:50:48
Hilang adab dan kewarasan
Ahmad Ariff
30-03-2018, 10:50:48
Faizal bangang
Arif Bahari
30-03-2018, 10:50:48
Allahu akbar.... Org kafir mati pon xbleh cakap alhamdulillah....Ghulu...
Iskandarruzaman Kandarrie
30-03-2018, 10:50:48
telah ditarik hidayah dr hati kamu.. bersedihlah krn kamu memiliki hati yg gembira dgn kematian org soleh. Allah memusuhi org2 yg memusuhi para waliNya
Muhd Mahse
30-03-2018, 10:50:48
حرام عليك ، هو أحسن منك و أعلى منزلة في قلوب الناس... على الأقل جاء باجتهاده و مأجور عند الله و ان أخطأ
Hairi Hamzah
30-03-2018, 10:50:48
Adohai...
Aiman Zainal
30-03-2018, 10:50:48
Ni nak sedapkan hati org mesir la ni..boss Kan.haha
Umar Shafie
30-03-2018, 10:50:48
اللهم اغفر له وارحمه واهدنا إلى صراطك المستقيم
Mohd Faiq
30-03-2018, 10:50:48
Bodoh sombong
Mohd Helmi Nor Isham
30-03-2018, 10:50:48
Kau pun akan ke tanah juga satu hari nanti... bezanya, bagaimana pengakhirannya nanti...
Abou Ali Latiff
30-03-2018, 10:50:48
Ampu sisi ka ?
Ahmad Shukri
30-03-2018, 10:50:48
Malu nak panggil kau ustaz wahai faizal. Kot la nak ada sekelumit ihsan sesama muslim. No more respect dari aku.
Azam Shukri
30-03-2018, 10:50:48
Orang dah mati tu bro.. Kot ye pun tak stuju tak perlulah macam ni
Mohd Hazir El Malizy
30-03-2018, 10:50:48
Zaman Nabi dulu yg gembira dgn kematian org mukmin adalah munafik!!! Baso jahat!!!
Ahmad Izzuddin
30-03-2018, 10:50:48
punoh sungguh faizal nie..
Asirullah Abdul Latif
30-03-2018, 10:50:48
Kesian...ngaji sampai al azhar tp jd ghulu mcmni...semoga Allah membalas setimpal keatas kamu
Ezany Ismail
30-03-2018, 10:50:48
Bodoh piang ko simpan sorang tau.....jangan waris ke anak cucu ko,kesian ke mereka kalau mewarisi kebodohan ko ni pejal???
Taufiq Adib Muhamad
30-03-2018, 10:50:48
cerita sikit keganasannya sekali nanti.nak tau juga
Ahmad Zakwan Yusoff
30-03-2018, 10:50:48
Layakkah nk panggil ustaz??emmm..
Fathuddin Radzi
30-03-2018, 10:50:48
Gila betui
Syaakir Zohuri
30-03-2018, 10:50:48
Ibn Ibn Al Ariffy
Muhammad Adam Iman
30-03-2018, 10:50:48
ini namanya penyembah taghut al-Sisi, set set خنازر وعبد الطاغوت..
Muhammad Eirfan
30-03-2018, 10:50:48
Amirul Imran Amir Rudin Hasan Sharafi Adli
Mohd Fairuz Rafie
30-03-2018, 10:50:48
Melampau btoi!! agak2 la klu sokong sisi pn x sampai org Islam mati pun hang nk kutuk
Murshid Suhaimi
30-03-2018, 10:50:48
Pada dia 'pengganas' tiada agama
AL Azwar
30-03-2018, 10:50:48
Ahmad Tarmizi Yusof
Halim Halim
30-03-2018, 10:50:48
Mohd faizal ni org islam ke.
Mohammad Sahibudin
30-03-2018, 10:50:48
Walau sy selalu membaca dan share status ustaZ...tp status ni sy tidak sependapat dgn ustaz...Semoga Allah perbaiki hati² kita..
Abu Muhammad
30-03-2018, 10:50:48
Kesian,Ilmu menjadikan org dpt membezakan haq batil dan berfikir dgn kewarasan aqal yg sihat,Tetapi Allah hinakan dia dgn ilmu yg membawa diri dia ke lembah kehinaan...Moga sempat bertaubat#janganmelampau
Faris Zulkifli
30-03-2018, 10:50:48
Bawak mengucap. Jangan sampai kata-kata makan tuan. Berpada-padalah dalam memberi pandangan.
Herlina Syarial
30-03-2018, 10:50:48
Berat nanang mamat sorang ni..
Che Long
30-03-2018, 10:50:48
إذا لم تستح فاصنع ما شئت
Shukri Printing
30-03-2018, 10:50:48
Saat kau ke tanah nanti aku rasa ramai jg org meraikan..insyaallah...
Mohd Nizam Abdullah
30-03-2018, 10:50:48
ان شاء الله
Abu Widad
30-03-2018, 10:50:48
Khadam yahudi ke apa ni?Bkpo jd gong gini
Tahfiz Daraji
30-03-2018, 10:50:48
Bila smpai masa kau k tanah nnti, bru kau tahu apa yg kau cakp
Muhammad Bukhari
30-03-2018, 10:50:48
Begitu juga anda.. pasti ke tanah.. cuma xtahu tanah itu terima kamu atau x..
Muhammad Hanis
30-03-2018, 10:50:48
Ustaz tak boleh macam nih. Buruk mana pun almarhum di mata ustaz, kita sepatutnya mendoakan keampunan pada dia. ?
Abdul Hakam
30-03-2018, 10:50:48
.
Huzaifah Azwira
30-03-2018, 10:50:48
Ya syeikh, kalau betul sekali pun dia membawa fikrah yg dikatakan pengganas, tak perlu sampai macam ni sekali, Paling tidak kita mendoakan agar Allah mengampuni beliau Rahmat dan Ampunan Allah itu luasKita semua manusia tak lari dari kesilapanBerbeza fikrah dan pandangan jangan sampai memakan diriSahabat2 yg comment sekalian pun jangan kita juga terikut ikut nafsu dan emosiUstaz faizal juga boleh tersilap, harap ustaz dapat memohon maaf dan sama2 kita bertaubat,Kita semua muslim ada adab akhlak dan disiplinانا لله وانا اليه راجعون اللهم اغفرله وارحمه
Ismi AsSuyuti
30-03-2018, 10:50:48
Ni bkn tersilap...ni sengaja silap...kalau dia boleh kata begini pada org....nanti akan ada satu masa org akan kata pada dia laknatullah alaih...Mulut jaga² hebat pun kita...jahat pun org...jgn keluar di mulut...
Abu Aqif Al Aman
30-03-2018, 10:50:48
Mungkin ada yang tidak tahu tindakan Mohd Faizal Sabhon ni sebenarnya ada contoh dari ulama-ulama terdahulu.Dahulu ulama dan kaum muslimin akan merasa lega dan gembira dengan kematian tokoh-tokoh ahli bidaah dan tokoh-tokoh mereka yang sesat.Al-Hafidz Ibnu Hajar berkomentar tentang meninggalnya salah seorang tokoh kesesatan di zaman beliau:أَرَاحَ اللهُ الْمُسْلِمِيْنَ مِنْهُ فِيْ هَذِهِ السَّنَةِ فِيْ ذِي الْحِجَّةِ مِنْهَا، وَدُفِنَ بِدَارِهِ، ثُمَّ نُقِلَ إِلىَ مَقَابِرِ قُرَيْشٍ, فَلِلَّهِ الْحَمْدُ وَالْمِنَّةُ، وَحِيْنَ مَاتَ فَرِحَ أَهْلُ السُّنَّةِ بِمَوْتِهِ فَرَحاً شَدِيْداً، وَأَظْهَرُوا الشُّكْرَ لِلَّهِ، فَلاَ تَجِدُ أَحَداً مِنْهُمْ إِلَّا يَحْمَدُ اللهَ."Allah telah membuat kaum muslimin nyaman dengan kematiannya pada tahun ini tepatnya di bulan Dzul Hijjah, dia dimakamkan di rumahnya lalu dipindah ke pekuburan Quraisy, maka segala puji bagi Allah atas segala nikmat, ketika dia meninggal ahlus sunnah begitu bergembira dengan kematiannya itu, mereka menampakkan rasa syukur mereka kepada Allah, engkau tidak akan bertemu dengan seorangpun melainkan dalam keadaan mengucap "Alhamdulillah" [Al-Bidayah 12/338]Yang tak belajar atau belum belajar mungkin terkejut dan tidak boleh terima padahal inilah yang sebetulnya.Allahua'lam..
Majdi Nadwan
30-03-2018, 10:50:48
Hahahahahahahahaha.. Ini sangat lawak.. As sisi lah kan yang patut disanjung..
Ismi AsSuyuti
30-03-2018, 10:50:48
Gilo...qias maa fariq...
Abu Aqif Al Aman
30-03-2018, 10:50:48
Ikhwan mmg gerakan sesat pun. Gerakan pengganas
Muhammad Eirfan
30-03-2018, 10:50:48
Sudah la. Nak guna alasan macam2 untuk menghalalkan cara ikut suka hati la...Yg kata ulama ni nak ikut. Peribadi Rasulullah s.a.w xnak ikut? Xyah crita panjang org awam pun tahu Rasulullah buat apa ketika ketua kaum munafik mati.Sila meninggal la prangai macam ni.
Abu Aqif Al Aman
30-03-2018, 10:50:48
Yg pastinya peribadi Rasulullah bkn mcm ikhwanul muslimin.. jauh sgt bezanya..
Muhammad Eirfan
30-03-2018, 10:50:48
Bagusla. Ikut la perangai Rasulullah. Jgn ikut ikhwan. Simple.
Mohamad Sofian Bin Jaafar
30-03-2018, 10:50:48
Ulama kepala hotak kau
Taufiq Adib Muhamad
30-03-2018, 10:50:48
kitab bidayah apa nama pnuh kitabnya?ibn hajar al asqolani?
Syamsul Abdullah
30-03-2018, 10:50:48
Abu Aqif Al Aman ni penjilat Pemerintah sekuler , banyak makan dedak lah sampai tak guna aqal da kalau buat statement
Taufiq Salleh
30-03-2018, 10:50:48
Doakan dia pula nanti..
Akmal Zainal
30-03-2018, 10:50:48
Syamsul Abdullah mmg pun penjilat tegar abu aqif ni
Abu Aqif Al Aman
30-03-2018, 10:50:48
Ketika datang berita meninggalnya al-Marisi, Bisyr Ibnul Haris dikatakan:لَوْلاَ أَنَّهُ كَانَ مَوْضِعَ شُهْرَةٍ, لَكَانَ مَوْضِعَ شُكْرٍ وَسُجُوْدٍ، وَالْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِيْ أَمَاتَهُ،..."Seandainya khabar ini tidak masyhur, maka lebih layak bagi kita untuk mensyukuri dan melakukan sujud (syukur), alhamdulillah (segala puji bagi Allah) yang telah mematikannya…" [Tarikh Baghdad 7/66, Lisanul Mizan 2/308].
محمد شهمي ناصر
30-03-2018, 10:50:48
Kalam kabut.
Abu Aqif Al Aman
30-03-2018, 10:50:48
Ketika datang berita kematian Wahb al-Qurasy (dia adalah tokoh dan penyeru kesesatan) kepada Abdur Rahman bin Mahdy, beliau berkata:"Segala puji bagi Allah yang yang telah mengamankan kaum muslimin dari (kesesatan)nya". [Lisanul Miizan 8/402].
Syamsul Abdullah
30-03-2018, 10:50:48
Bodoh lab kau aqif ,banyak makan dedak
PakDel Haji Dedel
30-03-2018, 10:50:48
Kan bagus doakan moga Allah ampunkan dosanya. Mau gembira kenapa?
Zul Karnain
30-03-2018, 10:50:48
Hrmmm mamat ni..
Ahmad Hassan
30-03-2018, 10:50:48
لا تسبوا الأموات، فإنهم قد أفضوا إلى ما قدموا.
Afma Abd El-Aziz
30-03-2018, 10:50:48
Siapa sebenarnya mahdi aqif ni. Boleh sapa2 bg pencerahan tak?
Huzaid Ibrahim
30-03-2018, 10:50:48
Lebih kurang mcm ronnie liu Dap cakap 'adios' la masa kematian Tuan Guru Haron Din dulu...
Syed Fuad
30-03-2018, 10:50:48
Aduhai faizal, makin menjadi hang ni.
Mohd Faizzudin Ghazali
30-03-2018, 10:50:48
Hati syaitan....
Abu Izzah At-Tualanji
30-03-2018, 10:50:48
Moga kamu ditangkap oleh tentera Sisi suatu hari nanti. Amin
Mohd Abid Azhar
30-03-2018, 10:50:48
Boleh ye doa macam tu
Abu Izzah At-Tualanji
30-03-2018, 10:50:48
Itu sahaja kaedah nk memperkenalkan dia dgn Sisi tu
Firdaus KamaL
30-03-2018, 10:50:48
hahaha
Badruzzaman Mat Nasir
30-03-2018, 10:50:48
TAKZIAH KEPADA IKHWANUL MUSLIMIN DI ATAS PEMERGIAN DR. MEHDI AKIFSaya merakamkan ucapan takziah di atas pemergian sahabat baik saya, Dr. Mehdi Akif yang telah dijemput oleh Allah semasa menjalani hukuman di penjara oleh regim As-Sisi. Saya berasa sangat sedih kehilangan seorang sahabat tetapi saya gembira kerana hidupnya diakhiri dengan istiqamah dalam perjuangan sehingga nafasnya terakhir. Benarlah janji Allah S.W.T: مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا (23)“Di antara orang-orang yang beriman itu, ada yang bersikap benar menunaikan apa yang telah dijanjikannya kepada Allah (untuk berjuang membela Islam); maka di antara mereka ada yang telah selesai menjalankan janjinya itu (lalu gugur syahid), dan di antaranya ada yang menunggu giliran; dan mereka pula tidak mengubah (apa yang mereka janjikan itu) sedikitpun” (Surah Al-Ahzab: 23)Marilah kita berdoa supaya diterima amalnya yang soleh oleh Allah, pengorbanannya dalam perjuangan Islam dan ditempatkan bersama para rasul A.S dan golongan syuhada’. Sama-sama kita menunaikan solat jenazah ghaib ke atas beliau. “Sejahtera Bersama Islam”ABDUL HADI AWANGPresiden PASBertarikh: 2 Muharram 1439 / 23 September 2017
Fatimah Ali Wsr
30-03-2018, 10:50:48
Awat mu mati campak ke laut ke nnt? Baso munafiq!
Ahmad Khirwan Said
30-03-2018, 10:50:48
Kau pon ke tanah juga Mohd Faizal Sabhon malah semua manusia akan kembali ke tanah..tapi jgn merasa diri kita ni mulia & menghina org lain. kita x tahu ukuran kemulian sesorg dgn khaliq mcmna.
Ahmad Tarmizi Yusof
30-03-2018, 10:50:48
Ittaqillah ya,akhi Mohd Faizal Sabhon...
Saidee Hasamoh
30-03-2018, 10:50:48
يمهل ولا يهمل سياتي دوركم يا أبو.....
Aminin Adnan
30-03-2018, 10:50:48
Shahrul Syazwan apa pandangan ?
Fathur Rahman
30-03-2018, 10:50:48
Muhammad Mahdi Akif ?

Tinggalkan Balasan

Tên của bạn *
Email *
Cảm nhận *